Қазақша   Русский

RSS-лента

Акимат

Ақтөбе қаласы әкімінің

2017ж. 10 мамырдағы

№"193ө өкімімен

«БЕКІТІЛДІ»

 

Ақтөбе қаласының әкімі, оның орынбасарлары мен қала әкімі аппараты басшысының арасындағы міндеттерді бөлу

Қала әкімі – І.С. Испанов

Қала аумағында мемлекеттік саясат жүргізуді тікелей қамтамасыз етеді.

Қалалық әкімдікке және қалалық бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдарға басшылық жасайды, олардың келісімді қызметін қамтамасыз етеді.

Мемлекеттік органдармен, ұйымдармен және азаматтармен өзара қарым-қатынаста қала мүддесін қорғайды.

Азаматтар мен қалалық ұйымдардың Қазақстан Республикасы Конституциясымен заңдарын, ҚР Президенті мен ҚР Үкіметінің актілерін, орталық және жергілікті мемлекеттік органдардың құқықтық – нормативтік актілерін орындауына ықпал етеді.

Қала дамуының жоспарларын, экономикалық және әлеуметтік бағдарламаларын жасауды, қалалық бюджеттің орындалуын ұйымдастырады.

Қала аумағында инвестициялық ахуал мен кәсіпкерлік қызметтің дамуы үшін жағдайлар жасайды. Қала аумағында қауіпсіздікті, қоғамдық-саяси тұрақтылықты қамтамасыз етеді.

Қала құрылысы кеңесінің қызметін үйлестіреді және басшылық жасайды.

Салық және басқа міндетті төлемдердің бюджетке түсуіне ықпал етеді.

Қаланы басқару сызбасын және ведомствоаралық сипаттағы мәселе бойынша кеңес беру – мәжілістік органдардың дербес құрамдарын қалалық мәслихатқа бекітуге ұсынады.

Қала әкімінің бірінші орынбасары – Ж.Б. Баирханов

 

Мәселелер:

  1. аулаларды жөндеуді ұйымдастыру;
  2. мемлекеттік тұрғын үй қоры үйлерін салу;
  3. инженерлік инфрақұрылым нысандарының құрылысы;
  4. жергілікті маңызы бар автомобиль жолдарын салуды және қалпына келтіруді, күрделі жөндеу жүргізуді ұйымдастыру;
  5. сәулет және қала құрылысы қызметінің;
  6. жерді аймақтарға бөлу және жер-шаруашылық ұйымдастыру жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру;
  7. автокөлік және автокөлік инфрақұрылымын дамыту саласындағы кәсіпорындардың қызмет етуін, қалаішілік қоғамдық жолаушылар тасымалын, жол қозғалысы қауіпсіздігін ұйымдастыру;
  8. Ақтөбе қаласы аумағында сыртқы (көрнекі) жарнаманы орналастыруды бақылау;
  9. мемлекеттік-жеке әріптестіктің жобаларын жүзеге асыру және сүйемелдеу;
  10. бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі аясында жүзеге асатын жобаларды үйлестіру.

Қызметін үйлестіру:

  1. «Ақтөбе қаласының құрылыс бөлімі» ММ;
  2. «Ақтөбе қаласының сәулет және қала құрылысы бөлімі» ММ;
  3. «Ақтөбе қаласының жер қатынастары бөлімі» ММ;
  4. «Ақтөбе қаласының жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі» ММ;
  5. «Ақтөбе қаласының жолаушылар автокөлік кәсіпорны» ЖШС;
  6. «Тазалық» КМК.

Қалалық телефон стансасының және байланыс кәсіпорындарының, қалалық электр желілері, «Трансэнерго» АҚ, «Ақбұлақ» АҚ, «Ақтөбе ЖЭО» АҚ, «КазТрансГазАймак» АҚ қызметін үйлестіру.

 

Басшылық жасау:

  1. жер қатынастарын реттеу және жер учаскесіне құқық беру бойынша комиссияға.
  2. Ақтөбе қаласы әкімдігі жанындағы» Ақтөбе қаласының қала құрылысы кеңесі» консультативтік – кеңестік органға.

Басшылық жасайтын бағыттары бойынша мемлекеттік сатып алу мәселелерін талдау және үйлестіру.

Басқа да қалалық және облыстық мемлекеттік органдармен, сондай-ақ орталық атқарушы органдардың бөлімшелерімен оларға жүктелген міндеттердің орындалуын қамтамасыз ету мақсатында өзара қарым-қатынас жасау.

 

Қала әкімінің орынбасары – Р.Ә. Айдашева

            Мәселелер:

  1. әлеуметтік-экономикалық және бюджеттік жоспарлау және олардың орындалуы (әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерге мониторинг);
  2. коммуналдық меншіктің есебін жүргізу және дамыту;
  3. салық-бюджет саясатын жүзеге асыру, мемлекеттік бюджеттің салық базасын көбейту және қала экономикасының өсу резервін іздестіру;
  4. кәсіпкерлікті қолдау және дамыту;
  5. инвестициялар тарту және инвестициялық жобаларды жүзеге асыру;
  6. агломерация аумағындағы агломерациялық процестерді дамыту;
  7. қалада қаржы-несие саясатын жүзеге асыру, бұл мәселе бойынша қаладағы қаржы-несие ұйымдарымен қарым-қатынас;
  8. аумақтың статистика органдарымен кәсіпкерлердің, шағын және орта бизнес субъектілерінің әлеуметтік-экономикалық және өндірістік көрсеткіштерін орындауы туралы есеп және есеп беруді жүргізуі бойынша қарым-қатынас (олардың орындалуы бойынша талдау және мониторинг жүргізу);
  9. сауда және баға саясаты;
  10. ауыл шаруашылығы жәрмеңкелері мен тауар өндірушілердің сату көрмелерін ұйымдастыру және өткізу;
  11. белгілі бір салада басымдыққа ие табиғи монополия субъектілері мен кәсіпорындардың тарифтік саясаты;
  12. ауылдық округтер аумағын және жергілікті өзін-өзі басқаруды дамыту;
  13. коммуналдық тұрғын үйлердің мониторингі;
  14. мемлекеттік жеке әріптестік шеңберінде инвестицияларды тарту және жобаларды жүзеге асыру;
  15. қаладағы тұрғын үй қатынастарын жүзеге асыру (мемлекеттік тұрғын үй қорынан үй беру мәселесі, аумақтарды дамыту бағдарламасы аясындағы тапсырмаларды жүзеге асыру).

 

 

            Қызметін үйлестіру:

  1. «Ақтөбе қаласының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі» ММ;
  2. «Ақтөбе қаласының қаржы бөлімі» ММ;
  3. «Ақтөбе қаласының кәсіпкерлік бөлімі» ММ;
  4. Ақтөбе қаласы бойынша мемлекеттік кірістер басқармасының;
  5. ауылдық округтер әкімдерінің аппараттарының;
  6. «Ақтөбе қаласының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы бөлімі» ММ тұрғын үй қорын есепке алу секторының;
  7. аумақтық жергілікті өзін-өзі басқару кеңестерінің.

            Басшылық жасау:

  1. қалалық бюджетке салықтар мен түсімдердің толық түсуін қамтамасыз ету жөніндегі жұмыс тобына;
  2. Ақтөбе қаласы әкімдігі жанындағы кәсіпкерлік сұрағы бойынша сараптамалық кеңеске;
  3. тұрғын үй қорын бөлу және есепке алу бойынша комиссияға;
  4. Ақтөбе қаласындағы жас отбасыларға тұрғын үй беруді бақылау жөніндегі комиссияға;
  5. мемлекеттік бағдарлама аясында (2020 жылға дейінгі аймақтарды дамыту) тұрғын үй беруді бақылау жөніндегі комиссияға.

Басшылық жасайтын бағыттары бойынша мемлекеттік сатып алу мәселелерін талдау және үйлестіру.

Басқа да қалалық және облыстық мемлекеттік органдармен, сондай-ақ орталық атқарушы органдардың бөлімшелерімен оларға жүктелген міндеттердің орындалуын қамтамасыз ету мақсатында өзара қарым-қатынас жасау.

Қала әкімінің орынбасары – Л.А. Оразбаева

Мәселелер:

  1. қорғаныс, жалпы әскери міндетті орындау, әскери есепке алу және әскери қызметке шақыру бойынша іс-шараларды, сондай-ақ азаматтық қорғанысты ұйымдастыру;
  2. қоғамдық тәртіп пен қауіпсіздік, тұрақты тұратын орындары жоқ адамдарға арналған әлеуметтік адаптациялық орталығының қызметін үйлестіру;
  3. білім беру, мектепке дейінгі балалар тәрбиесі және оқыту, міндетті тегін орта білім берумен қамтамасыз ету;
  4. әлеуметтік көмек және әлеуметтік қамсыздандыру, ана мен баланы қорғау, қайырымдылық көмекті үйлестіру, тұрғындарды жұмыспен қамту;
  5. мәдениет және спорт, мәдениет мекемелерін материалдық-техникалық жабдықтау, мәдени-сауықтыру және қалалық кітапханалардың жұмыстарын қолдау, ұлттық және бұқаралық спорт түрлерін дамыту, қалалық деңгейде спорттық жарыстар өткізу, спорттың әртүрлі түрлері бойынша қаланың құрама командаларының мүшелерін дайындау және қатыстыру;
  6. бұқаралық ақпарат құралдары арқылы мемлекеттік ақпараттық саясатты жүргізу, мемлекеттік тіл мен Қазақстан халықтарының басқа да тілдерін дамыту;
  7. жастар саясатын жүргізу;
  8. ауылдық округтердегі мектеп оқушыларын тегін тасымалдауды ұйымдастыру;
  9. мемлекеттік қызметтер көрсетуді бақылау;
  10. облыстық маңызы бар қалаға, елді мекендердің құрамдас бөліктеріне атау беру және оларды қайта атау, сондай-ақ олардың атауларының транскрипциясын нақтылау мен өзгерту бойынша қажетті материалдарды Ақтөбе қалалық мәслихатының қарауына енгізу жөніндегі жұмысты ұйымдастыру;
  11. Ақтөбе қаласы аумағында сыртқы әлеуметтік (көрнекі) жарнаманы орналастыруды бақылау;
  12. азаматтық хал актілерін тіркеу.

 

 

Қызметін үйлестіру:

  1. «Ақтөбе қаласының ішкі саясат бөлімі» ММ;
  2. «Ақтөбе қаласының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» ММ;
  3. «Ақтөбе қаласының білім бөлімі» ММ;
  4. «Ақтөбе қаласының дене тәрбиесі және спорт бөлімі» ММ;
  5. «Ақтөбе қаласының мәдениет және тілдерді дамыту бөлімі» ММ;
  6. «Ақтөбе қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі» ММ;
  7. «Ақтөбе қаласының жұмыспен қамту Орталығы» ММ;
  8. Ақтөбе қаласының қорғаныс істері жөніндегі басқармасының;
  9. зейнетақы және жәрдемақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталық қалалық бөлімінің;
  10. Ақтөбе қаласының әлеуметтік көмек орталығының;
  11. Ақтөбе қаласының тұрақты тұратын орындары жоқ адамдарға арналған әлеуметтік адаптациялық орталығының;
  12. «Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә.Назарбаев атындағы орталық мәдениет және демалыс саябағы» МҚК;
    1. Ақтөбе қаласының ІІБ жергілікті полиция қызметінің.

 

Басшылық жасау:

  1. қала әкімі жанындағы әйелдер істері және отбасылық-демографиялық саясат жөніндегі комиссияға;
  2. кәмелетке толмағандардың құқығын қорғау жөніндегі комиссияға;
  3. қылмыстың алдын алуға және болдырмауға ықпал ететін, қоғамдық тәртіпті сақтауға қатысатын азаматтарды марапаттау жөніндегі комиссияға;
  4. қылмыстық жазаны және қылмыстық-құқықтық ықпал етудің өзге де шараларын атқаратын мекемелердің қызметіне жәрдемдесу, сондай-ақ қылмыстық жазасын өтеген және қоғамнан оқшаулаумен байланысты емес жазасын өтеп жүрген адамдарға әлеуметтік және өзге де көмекті ұйымдастыру жөніндегі консультативтік-кеңесші органға;
  5. «Жұмыспен қамтудың жол картасы - 2020» Бағдарламасын жүзеге асыру мәселесі бойынша комиссияға;
  6. әлеуметтік әріптестік, әлеуметтік және еңбек қатынастарын реттеу жөніндегі қалалық үш жақты комиссияға;
  7. өмірлік қиын жағдайлардың туындауына байланысты әлеуметтік көмек көрсетуге үміткер адамның (отбасының) өтінішін қарау бойынша арнайы комиссияға;
  8. Қазақстандық жауынгерлердің жерленген жерлеріне бару жол ақысы үшін әлеуметтік көмек көрсету туралы комиссияға;
  9. Ақтөбе қаласының ауылдық елді-мекендерінде тұратын және жұмыс істейтін әлеуметтік сала мамандарына отын сатып алу бойынша әлеуметтік көмек тағайындау туралы комиссияға;
  10. 1941 жылғы 22 маусымнан 1945 жылғы 9 мамыр аралығында                         6 айдан кем емес жұмыс атқарған тұлғалардың еңбек өтілін белгілеу жөніндегі арнаулы комиссияға;
  11. Семей ядролық сынақ полигонындағы сынақтар салдарынан зардап шеккен азаматтарды тіркеу және есепке алу бойынша жұмыстарды реттеу жөніндегі арнаулы комиссияға;
  12. алқабиге кандидаттарды таңдау рәсімін ұйымдастыру және өткізу жөніндегі комиссияға;
  13. аз қамтылған отбасылардың әлеуметтік жағдайын тексеру мен жақсарту және жедел атаулы көмек көрсету мәселесі жөніндегі жұмыс тобына;
  14. мүгедектер ісі жөніндегі кеңеске;
  15. Ақтөбе қаласының әкімі жанындағы жастар ісі және патриоттық тәрбие беру жөніндегі кеңеске;
  16. Ақтөбе қаласында тілдерді қолдану және дамыту мәселелері жөніндегі Үйлестіру кеңесіне;
  17. мемлекеттік наградалар және «Ақтөбе қаласының құрметті азаматы» атағын беру жөніндегі комиссияға.

Басшылық жасайтын бағыттары бойынша мемлекеттік сатып алу мәселелерін талдау және үйлестіру.

Басқа да қалалық және облыстық мемлекеттік органдармен, сондай-ақ орталық атқарушы органдардың бөлімшелерімен оларға жүктелген міндеттердің орындалуын қамтамасыз ету мақсатында өзара қарым-қатынас жасау.

Қала әкімінің орынбасары – Н.С. Алдияров

Мәселелер:

  1. тұрғын үй – коммуналдық шаруашылық;
    1. су құбырларының қолданылуын, тазалағыш құрылғылар, байланыс, электр қуатын тарататын желілер және басқа да инженерлік инфрақұрылым нысандарының тоқтаусыз жұмыс жасауын ұйымдастыру;
  2. тазалық сақтау, көріктендіру және көгалдандыруды қамтамасыз ету;
    1. қаланы жарықтандыру нысандарын күтіп-ұстау және күрделі жөндеу;
    2. жергілікті маңызы бар автомобиль жолдарын күтіп-ұстауды ұйымдастыру;
    3. экология;
  3. қалалық ауқымдағы төтенше жағдайлардың алдын алу және жою;
  4. туысқандары жоқтарды жерлеу орындарын күтіп-ұстау;
  5. ауыл шаруашылығы, шаруа (фермерлік) қожалықтарының құрылуына, ауру малдарды санитарлық жоюға, ауыл шаруашылығы алқаптарын бір түрден келесі түріне ауыстыру жөніндегі жұмыстарға, мемлекеттік агроазықтүлік бағдарламасын жүзеге асыруға ықпал жасау;
  6. ветеринарлық іс-шараларды ұйымдастыру және жүргізу;
  7. қалаішілік қажеттіліктерге ауыл шаруашылығы өнімдерін сатып алуды ұйымдастыру;
  8. ауыл шаруашылығы жәрмеңкелерін өткізуге жәрдемдесу;
  9. Ақтөбе қаласының ІІБ жергілікті полиция қызметінің материалдық-техникалық қамтылуын ұйымдастыру.

 

 

Қызметін үйлестіру:

  1. «Ақтөбе қаласының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы бөлімі» ММ;
  2. «Ақтөбе қаласының тұрғын үй инспекциясы бөлімі» ММ;
  3. «Ақтөбе қаласының ауыл шаруашылығы бөлімі» ММ;
  4. «Ақтөбе қаласының ветеринария бөлімі» ММ;
  5. «Ауыл шаруашылығы министрлігінің қалалық аумақтық басқармасы» ММ;
  6. тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаменті қалалық бөлімінің;
  7. «Ақтөбе Таза қала» ЖШС;
  8. «Табыс Ақтөбе» ЖШС.

            Қалалық телефон стансасының және байланыс кәсіпорындарының, қалалық электр желілері, «Трансэнерго» АҚ, «Ақбұлақ» АҚ, «Ақтөбе ЖЭО» АҚ, «КазТрансГазАймак» АҚ қызметін үйлестіру.

Басшылық жасау:

  1. төтенше жағдайлардың алдын-алу жөніндегі ведомоствоаралық мемлекеттік комиссияға;
  2. жергілікті бюджеттен субсидиялар алуға ауыл шаруашылығы тауар өндірушілерінің тізімін анықтайтын және егістіктерін қабылдайтын ведомствааралық комиссияға.

Басшылық жасайтын бағыттары бойынша мемлекеттік сатып алу мәселелерін талдау және үйлестіру.

Басқа да қалалық және облыстық мемлекеттік органдармен, сондай-ақ орталық атқарушы органдардың бөлімшелерімен оларға жүктелген міндеттердің орындалуын қамтамасыз ету мақсатында өзара қарым-қатынас жасау.

                                                     

Қала әкімі аппаратының басшысы – Ж.Ж. Зине

Мәселелер:

  1. қала әкімнің және әкім аппаратының қызметін ақпараттық-талдау, ұйымдастыру-құқықтық және материалдық-техникалық қамтамасыз ету;
  2. мемлекеттік басқару құрылымын, қаланың әкімшілік-аумақтық орналасуын жетілдіру;
  3. қала әкімінің кадрлық саясатын жүзеге асыру бойынша жұмыстарды ұйымдастыру;
  4. ақпараттық технологияларды және ақпараттық қауіпсіздікті дамытуды үйлестіру.

Барлық қалалық атқарушы органдардың қызметіне қала әкімдігі мен әкімінің актілерін дайындау және ұйымдастыру, жоғары тұрған органдардың актілерінің орындалуын ұйымдастыру, тиісті орындаушылық тәртіпті қамтамасыз ету және кадрлық мәселелерді жүзеге асыру бағыттарында басшылық жасау.

Қала әкімі аппаратының қызметіне жалпы басшылық ету.

Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ «Әкімшілік-шаруашылық бөлімі» КММ қызметіне бақылау жүргізу.

 

Басшылық жасау:

  1. қала әкімі жанындағы бірыңғай тәртіптік комиссияға;
  2. қала әкімі аппараты мемлекеттік қызметшілерінің еңбек өтілін белгілеу жөніндегі комиссияға.
  3. қала әкімі жанындағы бағалау жөніндегі бірыңғай комиссияға.

Басшылық жасайтын бағыттары бойынша мемлекеттік сатып алу мәселелерін талдау және үйлестіру.

Басқа да қалалық және облыстық мемлекеттік органдармен, сондай-ақ орталық атқарушы органдардың бөлімшелерімен оларға жүктелген міндеттердің орындалуын қамтамасыз ету мақсатында өзара қарым-қатынас жасау.

Қала әкімі мен оның орынбасарларының келесідей өзара ауыстырмалылығы бекітіледі:

І.С. ИСПАНОВ - Ж.Б. БАИРХАНОВ
Ж.Б. БАИРХАНОВ - Н.С. АЛДИЯРОВ
Н.С.АЛДИЯРОВ - Ж.Б. БАИРХАНОВ
Р.Ә. АЙДАШЕВА - Л.А. ОРАЗБАЕВА
Л.А. ОРАЗБАЕВА - Р.Ә. АЙДАШЕВА

 

 

                  УТВЕРЖДЕНО

                                                  постановлением акимата города 
                                        от «___» __________ 2013 г.

                № ______   

                                                       

ПОЛОЖЕНИЕ

ГУ «Аппарат акима города Актобе»

 Общие положения

1.    ГУ «Аппарат акима города Актобе» является государственным органом Республики Казахстан,осуществляющим руководство в сфере информационно-аналитического, организационно-правового и материально-технического обеспечения деятельности акима города.

2.    ГУ «Аппарат акима города Актобе» осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

3.    ГУ «Аппарат акима города Актобе» является юридическим лицом в организационно-правовой форме  государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.

4.    ГУ «Аппарат акима города Актобе» вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

5.    ГУ «Аппарат акима города Актобе»  имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.

6.    ГУ «Аппарат акима города Актобе» по вопросам своей компетенции в установленном   законодательством порядке издает акты в виде приказов.

7.    Структура и лимит штатной численности ГУ «Аппарат акима города Актобе» утверждаются в соответствии с действующим законодательством.

8.    Юридический адрес ГУ «Аппарат акима города Актобе»:  030002, Республика Казахстан, Актюбинская область, город Актобе, улица Т.Ахтанова, 50.

9.    Полное наименование государственного органа – государственное учреждение «Аппарат акима города Актобе».

10.           Настоящее Положение является учредительным документом  ГУ «Аппарат акима города Актобе».

11.           Финансирование деятельности ГУ «Аппарат акима города Актобе» осуществляется из местного бюджета.

12.           ГУ «Аппарат акима города Актобе» запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями ГУ «Аппарат акима города Актобе».

              Если ГУ «Аппарат акима города Актобе» законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход местного бюджета.

Функции, основные задачи и права

ГУ «Аппарат акима города Актобе»

13.           Основными задачами ГУ «Аппарат акима города Актобе» являются: информационно-аналитическое, организационно-правовое, документационное, материально техническое и иное обеспечение деятельности акима города.

14.           ГУ «Аппарат акима города Актобе» осуществляет следующие функции:

1)   подготовка проектов решений и распоряжений акима города;

2)   координация деятельности местных исполнительных органов в процессе исполнения актов и поручений Президента и Правительства Республики, акима и акимата области и города;

3)   контроль исполнения актов и поручений Президента Республики, Правительства, акима и акимата области и города;

4)   организация подготовки информации о ходе выполнения актов и поручений Президента Республики и Правительства в аппарат акима области;

5)   организация подготовки заседаний акимата, совещаний у акима и его заместителей, руководителя аппарата акима города;

6)   организация взаимодействия акима города с местными представительными и исполнительными органами, областными и городскими  отделами и управлениями, департаментами и комитетами, политическими партиями и политическими движениями, другими общественными объединениями;

7)   подготовка предложений по совершенствованию структуры, образованию, упразднению и реорганизации государственных органов, непосредственно подчиненных акиму города;

8)   организация работы с кадрами государственных органов и организаций, подотчетных акиму города;

9)   ведение делопроизводства акима города, обработка корреспонденции, анализ документооборота;

10)    рассмотрение служебных документов, писем и заявлений, организация приема граждан;

11)    финансово-хозяйственное и материально-техническое обеспечение деятельности акима и его заместителей;

12)    освещение деятельности акима города в средствах массовой информации, организация взаимодействия акима с ними;

13)    по поручению акима города представление и защита его интересов в судах, рассмотрение актов прокурорского реагирования;

14)    иные функции и задачи, возложенные на ГУ «Аппарат акима города Актобе» законодательством;

15)    осуществляет права владения и пользования государственным пакетом акций акционерных обществ и долями участия в товариществах с ограниченной ответственностью, субъекта права государственных юридических лиц, в том числе на принятие решений, аналогично компетенции уполномоченных органов соответствующей отрасли согласно законодательству Республики Казахстан о государственном имуществе.

15.           Права и обязанности:

1)   пользоваться информационными материалами, имеющимися в распоряжении государственных учреждений города;

2)   вести служебную переписку с государственными органами и иными организациями по вопросам, отнесенным к ведению ГУ «Аппарат акима города Актобе»;

3)   организовывать экспертизу проектов решений и распоряжений акима города;

4)   контролировать наличие согласования проектов актов акима города  с заинтересованными государственными органами и в случаях его отсутствия возвращать соответствующие проекты на досогласование;

5)   направлять и возвращать корреспонденцию по вопросам, не требующим решения акима, в соответствующие государственные органы;

6)   участвовать в проведении проверок исполнения актов и поручений Президента Республики, Правительства, акимов области и города;

7)   вносить предложения об ответственности руководителей государственных учреждений и местных исполнительных органов, назначаемых акимом города, в установленном законодательством порядке, или по согласованию с ним, за неисполнение или ненадлежащее исполнение актов и поручений Президента Республики, Правительства, акимов области и города;

8)   участвовать в заседаниях коллегиальных государственных органов, подотчетных акиму города;

9)   приглашать должностных лиц государственных органов и других организаций, подотчетных акиму города, для пояснений по рассматриваемому вопросу;

10)    осуществлять иные права в соответствии с законодательством.

Организация деятельности ГУ «Аппарат акима города Актобе»

16.  Руководство ГУ «Аппарат акима города Актобе» осуществляется руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на аппарат задач и функций.

17.   Руководитель  ГУ «Аппарат акима города Актобе» назначается на должность и освобождается от должности акимом города в установленном законодательством порядке.

18.   Руководитель ГУ «Аппарат акима города Актобе»:

1)   утверждает положения о структурных подразделениях аппарата акима города, определяет их функции и полномочия;

2)   регулирует взаимодействие структурных подразделений акимата города;

3)   предоставляет на подпись и рассмотрение акиму проекты решений, распоряжений, а также адресуемые акиму документы и материалы;

4)   вносит предложения акиму города об объявлении конкурсов на замещение вакантных должностей работников, относящихся к категории административных государственных служащих, о поощрении, наложении дисциплинарных взысканий и освобождении кадров от занимаемых должностей;

5)   устанавливает внутренний трудовой распорядок в ГУ «Аппарат акима города Актобе»;

6)   издает приказы и утверждает инструкции по ГУ «Аппарат акима города Актобе»;

7)   подписывает служебную документацию;

8)   представляет ГУ «Аппарат акима города Актобе» в государственных органах и иных организациях;

9)   осуществляет контроль за административно-хозяйственной деятельностью ГУ «Аппарат акима города Актобе»;

10)    осуществляет иные полномочия в соответствии с законодательством.

         Исполнение полномочий руководителя ГУ «Аппарат акима города Актобе» в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

19.   ГУ «Аппарат акима города Актобе» возглавляется руководителем, назначаемым на должность и освобождаемым от должности в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

Имущество ГУ «Аппарат акима города Актобе»

20.  ГУ «Аппарат акима города Актобе» может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество.

         Имущество ГУ «Аппарат акима города Актобе» формируется за счет имущества, переданного ему государством, и состоит из основных фондов и оборотных средств, а также иного имущества, стоимость которого отражается в балансе ГУ «Аппарат акима города Актобе».

21. Уполномоченным органом ГУ «Аппарат акима города Актобе» по управлению государственным имуществом является ГУ «Отдел экономики и финансов города Актобе».

22.  Имущество, закрепленное за ГУ «Аппарат акима города Актобе» относится к коммунальной    собственности.

23.  ГУ «Аппарат акима города Актобе»  не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом.

         Реорганизация и ликвидация ГУ «Аппарат акима города Актобе»

24.           Реорганизация и ликвидация ГУ «Аппарат акима города Актобе» осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

 
«Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ ЕРЕЖЕСІ 
Жалпы ережелер

1.   «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ әкімнің қызметін ақпараттық-талдау, ұйымдастыру-құқықтық және материалдық-техникалық қамтамасыз ету саласында басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттiк органы болып табылады. 

2.   «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ өз қызметiн Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президентi мен Үкiметiнiң актiлерiне, өзге де нормативтiк құқықтық актiлерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

3.   «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ мемлекеттiк мекеменің
ұйымдастыру-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттiк тiлде өз атауы бар мөрi мен мөртабандары, белгiленген үлгiдегi бланкiлерi, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.

4.   «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ өз атынан азаматтық-құқықтық қатынастар жасайды.

5.   «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ егер заңнамаға сәйкес осыған уәкiлеттiк берiлген болса, мемлекеттiң атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.

6.   «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ өз құзыретiндегі мәселелер бойынша заңнамада белгiленген тәртiппен бұйрықтар түріндегі актілерді шығарады.

7.   «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ құрылымы мен штаттық санының лимитi қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекiтiледi.

8.   «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ заңды мекенжайы:      030002, Қазақстан Республикасы, Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы,  Т.Ахтанов көшесі, 50.

9.   Мемлекеттiк органның толық атауы – «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі.

10. Осы Ереже «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ құрылтай құжаты болып табылады.

11. «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ  қызметiн каржыландыру
жергiлiктi бюджеттен жүзеге асырылады.

12. «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ функциялары болып табылатын міндеттерін орындау тұрғысында «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ кәсiпкерлiк субъектiлерiмен  шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.

Егер «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ заңнамалық актiлермен кiрiстер әкелетiн қызметтi жүзеге асыру құқығы берiлсе, онда осындай қызметтен алынған кiрiстер жергілікті бюджеттiң кiрiсiне жiберiледi.

«Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ функциялары, негізгі міндеттері мен құқықтары

13. «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ негізгі міндеттері: қала әкімінің қызметін ақпараттық-талдау, ұйымдастыру-құқықтық, құжаттамалық, материалдық-техникалық және басқалай қамтамасыз ету болып табылады.

14. «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ мынадай функцияларды жүзеге асырады:

1)     қала әкімінің шешімдері мен өкімдерінің жобаларын әзірлеу;

2)     Республика Президенті мен Үкіметінің, облыс пен қала әкімдерінің және әкімдіктерінің актілері мен тапсырмаларының орындау үдерісіндегі жергілікті атқарушы органдардың қызметін үйлестіру;

3)     Республика Президентінің, Үкіметтің, облыс пен қала әкімдерінің және әкімдіктерінің актілері мен тапсырмаларының орындалуын бақылау;

4)     облыс әкімінің аппаратына Республика Президенті мен Үкіметтің актілері мен тапсырмаларының орындалу барысы туралы ақпарат дайындауды ұйымдастыру;

5)     әкімдіктік отырыстарын, қала әкімінің және оның орынбасарларының, әкім аппараты басшысының мәжілістерін әзірлеуді ұйымдастыру;

6)     қала әкімінің жергілікті өкілетті және атқарушы органдармен, қалалық және облыстық бөлімдермен және басқармалармен, департаменттермен және комитеттермен, саяси партиялармен және саяси қозғалыстармен, басқа да қоғамдық бірлестіктермен өзара іс-әрекетін ұйымдастыру;

7)     қала әкіміне тікелей бағынатын мемлекеттік органдардың құрылымын жетілдіру, құру, тарату және қайта ұйымдастыру жөнінде ұсыныстар әзірлеу;

8)     қала әкіміне есеп беретін мемлекеттік органдар мен ұйымдар кадрларымен жұмысты ұйымдастыру;

9)     қала әкімінің іс қағаздарын жүргізу, хат-хабарларды өңдеу, құжаттар айналымын талдау;

10) қызмет бабындағы құжаттарды, хаттарды және өтініштерді қарау, азаматтарды қабылдауды ұйымдастыру;

11) әкімнің және оның орынбасарларының қызметін қаржы-шаруашылық және материалдық-техникалық қамтамасыз ету;

12) қала әкімінің қызметін бұқаралық ақпарат құралдарында көрсету, олардың әкіммен өзара қарым-қатынасын ұйымдастыру;

13) қала әкімінің тапсырмасы бойынша соттарда оның мүдделерін қорғау, прокурорлық ықпал ету актілерін қарау;

14) «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ заңнамамен жүктелген басқа да функциялар мен міндеттер;

15) Қазақстан Республикасының мемлекеттік мүлік туралы заңнамасына сәйкес мемлекеттік заңды тұлғалардың құқық субъектілері, оның ішінде тиісті саладағы уәкілетті органдардың құзыреттеріне ұқсас шешімдер қабылдау, акционерлік қоғамдар акцияларының мемлекеттік пакетін және жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердегі қатысу үлестерін иелену мен пайдалану құқықтарын жүзеге асырады.

15.  Құқықтары мен міндеттері:

1)   қаланың мемлекеттік мекемелерінің қарамағындағы ақпараттық материалдарды пайдалану;

2)   «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ қарауына жатқызылған мәселелер бойынша мемлекеттік және басқа ұйымдармен қызмет бабындағы хат алмасуды жүргізу;

3)   қала әкімінің шешімдері мен өкімдерінің жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру;

4)   мүдделі мемлекеттік органдармен бірге қала әкімі актілерінің жобаларын келісудің болуын бақылау және ол болмаған жағдайда тиісті жобаны келісу үшін қайтару;

5)   әкімнің шешімін талап етпейтін мәселелер жөніндегі хат-хабарларды тиісті мемлекеттік органдарға жолдау және қайтару;

6)   Республика Президенті, Үкімет, облыс және қала әкімдерінің актілері мен тапсырмаларының орындалуына тексеру жүргізуге қатысу;

7)   заңмен белгіленген тәртіпте қала әкімі тағайындайтын немесе оның келісімімен тағайындайтын мемлекеттік мекемелер мен жергілікті атқарушы органдар басшыларының Республика Президентінің, Үкіметтің, облыс және қала әкімдерінің актілері мен тапсырмаларын орындамағаны немесе тиісті түрде орындамағаны үшін жауапкершілігі туралы ұсыныстар енгізу;

8)   қала әкіміне есеп беретін мемлекеттік органдардың алқалы отырыстарына қатысу;

9)   қала әкіміне есеп беретін мемлекеттік органдар мен  өзге ұйымдардың лауазымды тұлғаларын қаралатын мәселелер бойынша түсіндірме беру үшін шақыру;

10)  заңға сәйкес басқа құқықтарды жүзеге асыру. 

«Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ
қызметін ұйымдастыру

16. «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ басшылықты аппаратқа жүктелген міндеттер мен функцияларды орындау үшін дербес жауапкершілік алатын басшы жүзеге асырады.

17. «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ басшысын заңнамамен белгіленген тәртіпте қала әкімі лауазымға тағайындайды және лауазымнан босатады.

18. «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ басшысы:

1)  қала әкімі аппаратының құрылымдық бөлімшелері туралы ережені бекітеді, олардың функциялары мен өкілеттіктерін белгілейді;

2)  әкімдіктің құрылымдық бөлімшелерінің өзара байланысын реттейді;

3)  әкімге шешімдердің, өкімдердің жобаларын қол қоюға және қарауға, сол сияқты, әкімге бағытталған құжаттар мен материалдарды ұсынады;

4)  қала әкіміне әкімшілік мемлекеттік қызметшілер санатына жататын қызметкерлердің бос лауазымдарына орналасуға конкурстар жариялау туралы, көтермелеу, тәртіптік жаза белгілеу және кадрларды алып отырған лауазымдарынан босату туралы ұсыныстар енгізеді;

5)  қала әкімінің аппаратындағы ішкі еңбек тәртібін белгілейді;

6)  «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ бойынша бұйрықтар шығарады және нұсқауларды бекітеді;

7)  қызметтік құжаттарға қол қояды;

8)  мемлекеттік органдарда және басқа ұйымдарда «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ атынан өкілеттік етеді;

9)  «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ әкімшілік-шаруашылық қызметін бақылауды іске асырады;

10) заңға сәйкес өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

          «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ басшысы болмаған кезеңде,  оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.

19. «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес лауазымына тағайындалатын және лауазымынан босатылатын басшысымен басқарылады.

«Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ мүлкі

20. «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ оқшауланған мүлікті жедел басқару құқығы бар.

         «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ мүлкі оған мемлекет берген мүлік есебінен қалыптасады және негізгі қорлар мен айналым қаржысынан, сондай-ақ құны «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ балансында көрсетілген өзге де мүліктен тұрады.

21. «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті органы «Ақтөбе қаласының экономика және қаржы бөлімі» ММ болып табылады.

22. «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ бекітіліп берілген мүлік коммуналдық меншікке  жатады.

23. «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ оған бекітіліп берілген мүлікті өз бетінше иеліктен алуға немесе өзге де тәсілмен жұмсауға құқығы жоқ.

«Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ қайта ұйымдастыру және тарату

24. «Ақтөбе қаласы әкімінің аппараты» ММ қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Ішкі категориялар

Бағдарламалар

Баннеры

030000, Қазақстан Республикасы, Ақтөбе қ., Т.Ахтанов к-сі, 50